miércoles, 5 de octubre de 2011

JO I ELS MEUS SOMNIS



Hola! sóc Laia Barriga, una estudiant d' Educació primària a la univeristat Autònoma de Barcelona.
Visc a Sant Feliu del Llobregat amb els meus pares i la meva germana petita de 17 anys.
Vaig accedir al grau per mitjà del cicle superior d'educació infantil, ja que anteriorment vaig cursar el batxillerat humanístic però no vaig donar la nota per poder-hi accedir. I com mai em rendeixo vaig fer el cicle per poder arribar on sóc.
He treballat i de fet treballo amb nens/es a un menjador escolar, també he realitzat activitats extraescolars, casals d'estiu, acollides, botigues de puericultura, etc. Tot el que promogui l'ensenyament als infants em crida l'atenció.
De fet vaig escollir el grau d'educació primària i no el d'infantil per que m'agrada relacionar-me amb nens/es que sàpiguen expressar-se o almenys s'iniciin a fer-ho i d'una manera o altre pugui parlar amb ells, etc.
En un futur espero arribar a ser una bona professora d'educació primària. En acabar el cicle d'educació infantil, el meu tutor em va dir que ell confiava en que seria una gran professora i des de aquell moment cada cop que hi penso m'omplu de força per arribar a aconseguir-ho.

No hay comentarios:

Publicar un comentario